Home » » Studimi, femrat në krye të korporatave më të efektëshme se meshkujt!

Studimi, femrat në krye të korporatave më të efektëshme se meshkujt!

Kompanitë që dëshirojnë të kenë një performancë më të mirë dhe të reduktojnë riskun e falementimit duhet të vendosin më shumë femra në nivele drejtuese.
Aftësitë e femrave për të marrë vendime të drejta sipas studimeve i bën ato më të prirura të menaxhojnë situatat më të mira në krye të korporatave. Studimi me më shumë se 600 borde drejtorësh tregon se femrat janë në gjëndje të llogjikojnë më shpejt të drejtën dhe të marrin vendime. Studimi u publikua këtë javë në “International Journal of Business Governance and Ethics”.
Sipas këtyre të dhënave,drejtorët meshkuj preferojne të marrin vendimet duke përdorur rregullat dhe traditën e të bërit biznes. Ndryshe ndodh me femrat të cilat nuk janë kaq konservatore ndërsa i japin hapesirë iniciativës së tyre më shumë.

0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook
Follow us on Twitter
Recommend us on Google Plus
Subscribe me on RSS