Home » » Çfarë është vallë Bukuria?!

Çfarë është vallë Bukuria?!


Bukuria nuk janë flokët e gjata, këmbët e holla, lëkura e nxëri dhe dhëmbët perfekt. Kini besim tek unë!

Bukuria është fytyra që ka qarë dhe tani qesh, bukuria është plaga që ke në gjunjë që atëherë që je rrëzuar kur ishe fëmijë, bukuria është fytyra që bën në mëngjes kur bie zilja e orës, është tualeti kur prishet pasi del nga banja, është e qeshura kur ti bën një batutë dhe e kupton vetëm ti, bukuria është shikimi kur sheh atë, dhe kur qan për problemet e tua, bukuria janë rrudhat e kohës...
Bukuria është gjithçka që provojmë brenda dhe manifestohet jashtë.
Bukuria janë shenjat që jeta të lë.
Bukuria është të lësh veten të jetosh, në sinqeritet dhe thjeshtësi.

1 comments:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur se nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish të dashurin tim. Kontaktoni Dr Ediomo: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420

    ReplyDelete

Like us on Facebook
Follow us on Twitter
Recommend us on Google Plus
Subscribe me on RSS