Home » » 10 Sekretet për një takim të suksesëshëm me një vajzë - djalë!

10 Sekretet për një takim të suksesëshëm me një vajzë - djalë!


Pasi të mësoni këto sekrete, ju nuk do të keni më asnjë vështirësi për të pasur një raport ideal. Takimet e këndshme do të forcojnë marrëdhënien tuaj dhe do t’i tregojnë partnerit që ju jeni një person interesant dhe tërheqës. Nuk do të keni nevojë për asgjë tjetër, përveç besimit në vetvete dhe këtyre 10 rregullave interesantë që duhet t’i ndiqni:
1. Jini të sjellshëm dhe alegro
2. Kujdes me përputhshmërinë
3. Zgjidhni veshjen e duhur
4. Dëgjojeni me vëmendje.
5. Mos dominoni në bashkëbisedim
6. Jini të qetë dhe të durueshëm
7. Jini realistë
8. Flisni rastësisht
9. Jini me edukatë
10. Komplimentet, çelësi i suksesit.

2 comments:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur se nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish të dashurin tim. Kontaktoni Dr Ediomo: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete

Like us on Facebook
Follow us on Twitter
Recommend us on Google Plus
Subscribe me on RSS