Home » » Si mund të përballoni atakun në zemër kur jeni vetëm?

Si mund të përballoni atakun në zemër kur jeni vetëm?


Shumë njerëz janë vetëm kur vuajnë nga një atak në zemër dhe nuk kanë mundësi të ndihmohen nga të tjerët duhet të dinë si tja dalin vetëm. Ja disa këshilla konkrete: - Personi, zemra e të cilit rreh më shpejt se zakonisht ka 10 sekonda kohë përpara se të humbasë ndjenjat. Megjithatë këta njerëz mund të ndihmojnë veten e tyre duke u kollitur në mënyrë të fuqishme dhe të përsëritur. Para çdo kollitjeje duhet të merret frymë thellë dhe frymëmarrja duhet të jetë e zgjatur. Kjo proçedurë duhet të përsëritet çdo dy sekonda deri në çastin që të merrni ndihmën e duhur ose deri në çastin kur zemra fillon tju rrahi sërisht normalisht. Frymëmarrja e thellë çon oksigjenin në mushkëri dhe lëvizjet nga kollitja e ngushtojnë zemrën dhe e mbajnë gjakun në qarkullim.

1 comments:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur se nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish të dashurin tim. Kontaktoni Dr Ediomo: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420

    ReplyDelete

Like us on Facebook
Follow us on Twitter
Recommend us on Google Plus
Subscribe me on RSS