Home » » Mosha e preferuar për tu martuar! Studim.

Mosha e preferuar për tu martuar! Studim.

Kliko foton ose txt


Ndërkaq meshkujt martohen në moshën 29 vjeçare, ndërsa më parë, rreth viteve ‘90, martoheshin në moshën 26 vjeçare.
Dhe mesa duket nga ky ndryshim, avantazhin më të madh e kanë femrat. Për psikologen Med Jay, pedagoge në University of Virginia dhe autore e librit “Defining Decade”, theksohet se pjekja femërore ndodh mes moshës 20 dhe 30 vjeçare, ku shënohen edhe sukseset e para në karrierë.
Sipas saj femrat arrijnë të fitojnë më shumë, nëse martohen pas moshës 30 vjeçare. Dhe jo pak, mesatarisht ato sjellin të ardhura në shtëpi në masën 56%, në raport me ato femra që martohen afër moshës 20 vjeçare, pasi kjo periudhë cilësohet edhe si mosha më e papërshtatshme për tu martuar.
Duke u bazuar në rezultatet e studimit “Knot Yet”, përfitimet e femrave që janë mbi të 27 kur martohen janë më të mëdha, ashtu sikurse edhe stabiliteti i lidhjes.
Nga studimi i kryer në SHBA  tregohet se femrat që martohen në moshën 20 vjeçare fitojnë mesatarisht 30 mijë dollarë në vit, ndërsa ato që martohen rreth të 30-ve, arrijnë fitime mbi 50 mijë dollarë.
Bazuar në profilin ekonomik, meshkujt që nuk martohen kanë rezultate më të ulëta ekonomike, në raport me femrat që nuk martohen.

2 comments:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur se nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish të dashurin tim. Kontaktoni Dr Ediomo: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420

    ReplyDelete
  2. After marriage, my life became very difficult, my husband began to chase after other women because I did not give him children after years of waiting. I could see my marriage disintegrating. I did everything possible to change the situation, but nothing worked until I met Dr Makha, a spiritual healer. Dr Makha saved my life and my marriage. now i have 2 kids. I am grateful to Dr Makha and therefore leave my testimonies to anyone experiencing marital and fertility issues. Contact email: makharituals@gmail.com
    Whatsapp: +1(815)564-3618

    ReplyDelete

Like us on Facebook
Follow us on Twitter
Recommend us on Google Plus
Subscribe me on RSS